26 Mac 2010

~~ Sedih Kian Hilang ~~

Syukuralhamdullah, semakin ari aku semakin tenang n gumbira pabila menghadapi ari2 yg penuh dengan onar n duri.... Semua nie dengan kuasa Allah swt juga.. Tanpa IA siapa lah aku d muka bumi ini...


Kini, aku sibuk mengemas umah maklum lar kan baru pindah umah lar kata kan... tp bagus jgak semakin sibuk semakin terlupa aku akan kejadian "ngeri" itu... Itu adalah saat2 cemas yang telah aku lalui sepanjang aku menjalani kehidupan ini... tp aku redha dengan ketentuan NYA terhadap aku n suami... Semua itu ada hikmah d sebalik nya...


Benarkah kata2 ia kepada ......???? walaupun ia d sampaikan oleh insan yang amat aku sayangi n cintai....boleh kah aku mempercayai kata2 itu???? Adakah ia sekadar lakonan semata-mata atau ia sekadar mimpi saja... Terus terang aku katakan bahawa aku sudah tidak mempercayai nya lagi setelah berlakunya kejadian "ngeri" itu...

  • Sampai bila ia akan terus berlaku????

  • Sampai bila aku harus bersabar???

  • Sampai bila aku perlu berdiam???

  • Sampai bila aku harus mememdam rasa???
Patutkah aku menerima nasib yang begini???? Bila difikirkan semula kenapa aku yang harus menerima nyer...!!! Ape salah aku???? Bila difikirkan ia penuh dengan 1001 tanda tanya yang sentiasa merunsingkan aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan