21 November 2012

... Rindu nyer pada mu ...

Setelah sekian lama aku x mencoret pada blog nie.... Aku menghadapi sedikit masalah teknikal pada blog n tiada masa tok aku conteng pada blog. Arinie nie baru aku berkesempatan tok menconteng... hahahhaha tue pwn sbb big boss xde...

Banyak gambar dan cerita aku simpan akhir nye hilang macam tue je... La nie bila berpeluang conteng dh xde idea plak... hhiiissssiiiisssshhhhhh... ape nk jadi nie.

Selama aku tinggai blog nie macam2 yang terjadi. Hanya Allah saja yang maha mengetahui segala galanya.
Tapi keperitan dan kesusahan aku sedikit terubat bila blog aku dh leh aktif seperti sedia kala.... Syurkuralhamdulillah...

Now, aku tengah dok imbas kembali cerita2 dlu tok aku conteng kt blog nie.... Nanti bila dah dapat maklumat aku tambah lagi....

Chan chin chau.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan