2 Julai 2013

.:: SeDih SeKeTik@ ::.

Syukur alhamdulillah ke hadrat illahi di atas peluang yang telah diberikan kepada kedua orang tua aku tok menunaikan fardu umrah... Pada 24hb Mei 2013 kedua orang tua aku telah menjejak kaki pertam kalinya ke tanah suci. Sepanjang pemergian mereka aku cuti selama 2 minggu tok menjaga chenta hati aku Muhammad Furqan Nawfal. Bila lagi nk cuti panjang kan, masa nie lah..hahahahakkk. Best giler sepanjang aku bercuti. Aku dapat menyediakan makan tok suami. Bahagia sekali...

04 Jun 2013, kepulangan yg aku nantikan sepanjang 2 minggu... kami p menjemput kedua orang tua aku di lapangan terbang penang. Alhamdulillah, selamat pergi dan selamat pulang ke tanah air. Terima kasih Ya Allah di atas lindungan yang telah Engkau berikan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan