25 Februari 2010

Luka Lagi Hati Kecil Ini

Makin ari makin menyakitkan hati nie bila difikirkan. Tapi ape kan daya aku untuk berlawan dengan semua ini. Sesungguhnya aku hanya hamba yang sangat lemah dimata Allah SWT.

Pada siapa harus aku luahkan luka yang semakin dalam nie. Kenapa siapa pwn xmemahami aku...? Kenapa mereka sume tue nk mengganggu kehidupan aku? Apa salah aku kat depa? Semakin kerap depa hadir semakin tertekan aku dibuatnya. Hanya aku yang tertekan sedangkan insan-insan lain sume nyer happy belaka. Setahu aku, aku tiada salah apa kat depa jadi ape masalah sekarang aku pwn xtahu. Nampak sangat mcm berdendam aje. Pening kepala nie bila memikirkan semula ape punca masalah nie....

Hina sangat kah aku nie di mata depa? Sehina-hina aku sekali pwn, aku redha hina dimata Allah SWT saja bukan dimata sesama manusia. Aku sedih sangat bila aku menerima layanan begini sekali... Semua nie berlaku benar-benar diluar jangkaan aku.... Aku sendiri pwn tidak menyangka.... Ia umpama mimpi ngeri bagi aku...

Aku sedih kerna insan "itu" tidak memahami aku sedangkan ia dekat dengan aku... Aku seolah-olah hidup sebatang kara saja. Lama kelamaan aku mukin akan menghidap penyakit tekanan perasaan akhirnya.... Macam nk giler jadinyer pwn ade... Mukin setelah itu, baru mereka akan tahu n faham bagaimana perasaan aku selama nie....

Aku sendiri pwn tidak menyangka akan terjadi sume nie... Tapi aku pasrah dengan ketentuan Illahi kerna DIA pencipta diseluruh alam ini maka siapa kita untuk menolaknya.... Mukin ini sume ujian pada aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan