6 September 2011

.:: Cian Chenta Hati ::.

Semalam aku n hubby keja. ptg aku n hubby terima call dr mak yg chenta asyik menangis aje dr pg... aku pwn call lar tanya pasai pa, Ya Allah, kuat nyer chenta nangis. dh lama chenta x nangis camtue, aku leh bayangkan camner. aku pwn terus balik setelah dapat call. kami jupe kt klinik... chenta main cam biasa je ngan ummi n walid. ada jgak sesekali merengek tue. Dr kata chenta ok xde masalah pape.. musykil gak, awat yg td tue nangis kuat sgt... kami pwn balik umah... tiba malam je rengekkan chenta makin kerap.. lepas minum susu chenta muntah, chenta mula batuk2... perkara yg merisaukan ummi n walid... aku n hubby uat keputusan bawa chenta p klinik yg d syorkan olh member. Klinik pakar kanak2... setelah kami tiba, dr mengesahkan yg chenta demam, kahak byk, batok n perlu tukar susu... aduhhhhh..... cian nyer ummi dgr.Dr syorkan chenta minum susu navolac kalo xsalah aku... peerrrggghhh harga 1 tin kecil RM 33. chenta hati punya pasal ape pwn boleh janji ummi n walid nak chenta sehat, itu aje.hari nie kena bawa p check up lagi, boh cam gas tok pecahkan kahak... malam nie lg sekali. entah esok perlu @ tidak.... chenta nampak xselesa sguh dalam keadaan nie, jangkit dr aku kah?????


Pagi nie masa aku p nk ambik chenta p klinik, chenta demam n selsema lar pulak.... risau sgt aku... lagi lar dok merengek2..




Malam nie aku n hubby tido ngan chenta... ummi n walid rindu n sayang sgt pd chenta...




Ya Allah, sembuhkan anak kami nie, lindungi lah dia dr segala penyakit yang berbahaya.. amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan