5 September 2011

** Terfikir Sejenak **

Entah kenapa dia bersikap gini... adakah dia marah sbb aku xjadi antaq ngansuh???? Tetiba aje dia berubah, layan pwn cam xmau nk layan... hairan toi aku n hubby.... bukan nye aku xmau antaq tp mak aku dh nk jaga.... aku pwn xsangka mak nk mita jga... xbagi sat g mak aku fikir aku mengada ngada sgt lak... al maklum lah hati mak tetap kena jgak walaubagaimana keadaan sekali pwn.... sbb tue ka dia jd camnie... baru nie aku, hubby n chenta hati p raya umah dia, jemput masuk pwn cam terpaksa aje.... nk cakap pwn cam xmau nk cakap.... dia MARAH kah????? sebelum nie dia penah msg aku tanya bla nk antaq anak, aku balas insyaallah kalo aku nk antaq t aku bagitau ar... uat masa nie xlagi kot... ayat aku salah ka???? dgn perkara camnie hubungan kami terus jadi regang... eeerrmmm.... :( pelik2...xpe lah mukin da hikmah dsebalik nie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan