13 September 2011

.:: Zaman Berbadan Dua ::.

Nie masa 5 bulan dah rupa niehh.....nie masa 6 bulan

nie masa 8 bulan

Dulu masa xkawin g berat badan aku baru je 50kg tapi semenjak nk berkahwin nie ffuuhhhh berat badan aku bagaikan di pam2 angin masuk sehinggakan baju kahwin pwn terpaksa repair di saat2 akhir... terkejut aku di uat nyer... sekarang nie apetah lagi bila berbadan dua nie lagi lar naik sehingga mencecah 80kg.... ppeerrrgghhhh sungguh aku xsangka. tapi sekarang nie alhamdulillah selepas bersalin berat badan aku kembali normal seperti zaman anak dara dlu.... best giler aku bila dapat tau berat badan aku turun banyak... syukuralhamdulillah, xyah aku diet lagi kebetulan lak posa sebulan.... fffuuhhh cukup bermakna... bayangkan baju kebaya aku masa anak dara kini aku boleh pakai kembali.... hahahak5... best giler... kuang3.. gumbira hati ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan