19 Disember 2012

.:: BiiiiZiii TiMe ::.

Haiiii, lama nye aku xmenconteng kt sini.

Maklumlah hujung tahun adalah masa paling biiziii. Mana x nya, byk lg aku x update bayaran pelajar emas. byk sungguh haaa hampir mencecah 11,100 pelajar beb. mana larat aku sorang terpaksa lah uat gotong royong... Alhamdulillah geng2 pembangunan masyarakat semua ringan tulang leh tolong geng2 yang memerlukan bantuan. Kalo nk tau itulah kelebihan WARGA PEMBANGUNAN MASYARAKATdi DTL.

Belum abis update dh bulan Jan 2013 nie ada lg bayaran. Sempat ka aku nk prepare tok bulan jan 2013 nie... addduuusss.... byk jgak payment kali nie tp xsebanyak yg baru nie lar....  iissshhhh...

Xabis daripada tue dh mai pulak payment taklimat pilihanraya. nk kena tgok payment tue plak dalam masa yang sama... aku nie asyik dengan duit je tp bukan duit sendiri duit org... Alangkah baik nye kalo duit itu duit milik aku... hhhaaa lega rasa nye hahahahhkkkk.... angan2 la plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan