18 Januari 2013

.:: 2013 ::.

Salam Tahun Baru 2013


Sat je rasa dh tahun baru. Sepanjang tahun 2012 nie macam2 keseronokan, dugaan, halangan, kenangan manis, masam, masin, kelat, ujian yang telah aku lalui. Syurkuralhamdulillah, aku terima seadanya kerana ia nya sudah tertulis dalam buku kehidupan aku.. tp kalo semua tue xde ape kan jadi agak nye kan!!!!!!!!!! itu semua lumrah kehidupan sebagai manusia di muka bumi ini.

Untuk tahun baru ini, aku harap aku dapat perbaiki kelemahan diri, rumahtangga dan kerjaya supaya lebih baik dan sempurna dari tahun 2012. udah tentu banyak yang perlu aku belajar untuk memperbaiki kelemahan2 yang ada pd aku nie.... Insyaallah dengan berkat usaha dan doa daripada MU....

Untuk tahun nie, aku ingin menjadi hamba yang sentiasa sujud kepada MU, Taat kepada perintah dan larangan Mu, menjadi anak yang soleh, isteri yang soleh dan ibu yang soleh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan