25 Mac 2013

~ RinDu Nye ~

Assalammualaikum n selamat pagi kepada semua pembaca blog...

Addusss terasa rindu giler sebab dh lama xmenulis dan xmeluahkan apa yang terbuku dlm hati nie... Sesungguhnya hanya Allah yang maha mengetahui segala kejadian yang sedang berlaku nie...

Aku bukan xmau nk menulis tp masa amat cemburukan aku.. Al maklum lah, awai tahun g dah start bayaran pelajar emas.. kalut sgt, mana xnye nak siap list nama, surat baucar, buku bank lagi, surat bank lagi dan macam2 keja g yang perlu buat...

Dah selesai bayaran kalut nk p kutip buku pulak kt bank, nk sahkan bayaran pulak dalam sistem... iiissshhh awai2 tahun g dah penat giler... Tahun 2013 tp still dok uat payment tok pelajar 2012 lg bila pulak nk uat payment tok tahun 2013... Tahun lepas aje hampir 11,*** bil pelajar... tahun nie xtau lah byk mana pulak...

Xcukup dgn payment, 5s pwn kalut nk uat... mana dgn audit pwn nak masuk... mana dgn pilihanraya dh dekat.... borang2 petugas pwn aku xsettel lg.... dengan 2 tangan nie aku rasa cam xcukup aje.... Subahanaallah... itu baru kt opis belum g kat umah.... mana dgn anak mana dgn mak ayah nk p umrah lagi.... Dugaan serta ujian dari NYA amat menguji keimanan diri aku....
Ya Allah, sesungguhnya diri ini hanyalah hamba yang paling lemah, berilah kekuatan pada diri yang kerdil ini.... Amin....

1 ulasan:

  1. welcome back....selamat menulis semula....apa pn bersabar yer n insyallah semua akan dipermudahkan oleh ALLAH S.W.T...

    BalasPadam